افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و افغانستان در جام ملت‌های آسیا | جدال پارسی

  • کد خبر: ۲۲۲۳۲۶
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۰
  • ۶
تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و افغانستان در جام ملت‌های آسیا | جدال پارسی
تیم‌های ملی فوتسال ایران و افغانستان در اولین مسابقه خودشان در جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۴ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی فوتسال ایران و افغانستان از ساعت ۱۲:۳۰ روز پنجشنبه (۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳) در جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۴، مقابل هم صف آرایی می‌کنند. این دوره رقابت‌ها از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳) با حضور ۱۶ تیم و به میزبانی کشور تایلند شروع می‌شود. شاگردان وحید شمسایی در مرحله گروهی مسابقات با کویت، بحرین و افغانستان همگروه هستند و در اولین گام باید به مصاف همسایه شرقی بروند.

افغانستان، ماکت فوتسال ایرانی

تیم ملی فوتسال افغانستان در چند سال گذشته با استخدام کادرفنی ایرانی، موفقیت‌های زیادی کسب کرده و حالا در رده دهم بهترین تیم‌های فوتسال آسیا قرار دارد. مجید مرتضایی و حمید معصومیان دو سرمربی مشهدی تیم ملی افغانستان هستند که در دوره قبلی این مسابقات هم تنها بخاطر تفاضل گل نتوانستند به این مرحله صعود کنند، اما ماموریت ناتمام خودشان را سال گذشته به بهترین شکل تمام کردند و حالا برای اولین بار در تاریخ فوتسال افغانستان، جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را بدست آوردند.
شاکله اصلی تیم ملی فغانستان از بازیکنانی تشکیل شده که در لیگ ایران مشغول بازی هستند و به نظر می‌رسد تیم‌های دیگر این گروه (ایران، کویت و بحرین) کارچندان آسانی مقابل این مهمان تازه وارد نداشته باشند.

ایران، بدون کاپیتان

شاگردان وحید شمسایی چند روز پیش مطمئن شدند که باید در غیاب حسین طیبی پا به این تورنمنت بگذارند. کاپیتان مشهدی فوتسال ایران، چندی پیش و در جریان بازی تیم باشگاهی اش دچار مصدومیت شد و جام ملت‌های ۲۰۲۴ را از دست داد. البته وحید شمسایی در غیاب طیبی، حساب ویژه‌ای روی سالار آقاپور، سعید احمد عباسی و مسلم اولادقباد باز کرده و امیدوار است تا با این مثلث خطرناک بتواند خاطرات خوش قهرمانی در آسیا را یک بار دیگر زنده کند.
تیم ملی فوتسال کشورمان با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان پا به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گذاشته و می‌تواند با استفاده از انگیزه جوانی در کنار تجربه چند ستاره نامدار مثل حسن زاده، کاپ قهرمانی را یک بار دیگر به تهران بیاورد.
چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست می‌آورند و ازبکستان میزبان جام جهانی در صورت راهیابی به جمع تاپ‌فور، پلی آف میان حذف شده‌ها نماینده نهایی AFC را مشخص خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
حمزه قنبری
United States of America
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
5
28
به یاری خداوند انشاءالله که تیم ملی فوتسال کشورم افغانستان قهرمان آسیا خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
انشاالله که تیم ملی افغانستان پیروز میدان خاهدبود چون نتیجه تلاش های سخت جزموفقیت چیزی دیگری نیست زنده بادافغانستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
ببینیم و تعریف کنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
0
2
سپاس ازآقای سرفرازی بابت اطلاع رسانی تان
انشاالله که بازی دوستانه ای خوبی خاهد بود ????
ناشناس
Germany
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
2
2
این شا الله که فوتسال افغانستان پیروز میشود البته پیروزی افغانستان از ایران هست و پیروزی ایران از افغانستان این شا الله گل بدرخشن
حسن یزدانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
0
4
عالی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->